הוריי משכירים דירות ומשלמים על כך מס כחוק.
חישוב המס וההתנהלות מול מס הכנסה נעשה מול רואה חשבון.
רואה החשבון אומר שכל שנה הוא עושה סימולציה של הכנסות מול הוצאות ובוחר עבורנו את מסלול המס האופטימלי.
אני לא מתנהל מול הרואה חשבון, אבל למיטב ידיעתי לא שולח דוחות או את תוצאות הסימולציה שהוא עושה.
מרגיש שאנחנו לא בודקים את הרואה חשבון ולא מקבלים "טיפים" לאיך להתנהל מבחינת מיסוי, למשל, ציפיתי שיומר: "אם היו לכם עוד 2000 ש"ח הוצאות היה עדיף לבחור במסלול 2 במקום 1".
שאלות בנושא:
1. בתור משכירי דירות איזה מידע הרואה חשבון מספק לכם (דוחות/המלצות וכו')
2. חושב שמאז ומתמיד הרואה חשבון בחר במסלול של 10% מס, האם כדאי להגיש את הדוח למס הכנסה בעצמנו אם ההוצאות נשארות נמוכות (לחסוך את ה1000+ ש"ח שהרואה חשבון גובה בשנה)?
3. האם אתם בודקים שרואה החשבון לא עשה טעויות (למשל גרם לכך שיצא ששילמתם יותר מס ממה שהיה צריך).
חישוב המס וההתנהלות מול מס הכנסה נעשה מול רואה חשבון.
רואה החשבון אומר שכל שנה הוא עושה סימולציה של הכנסות מול הוצאות ובוחר עבורנו את מסלול המס האופטימלי.
אני לא מתנהל מול הרואה חשבון, אבל למיטב ידיעתי לא שולח דוחות או את תוצאות הסימולציה שהוא עושה.
מרגיש שאנחנו לא בודקים את הרואה חשבון ולא מקבלים "טיפים" לאיך להתנהל מבחינת מיסוי, למשל, ציפיתי שיומר: "אם היו לכם עוד 2000 ש"ח הוצאות היה עדיף לבחור במסלול 2 במקום 1".
שאלות בנושא:
1. בתור משכירי דירות איזה מידע הרואה חשבון מספק לכם (דוחות/המלצות וכו')
2. חושב שמאז ומתמיד הרואה חשבון בחר במסלול של 10% מס, האם כדאי להגיש את הדוח למס הכנסה בעצמנו אם ההוצאות נשארות נמוכות (לחסוך את ה1000+ ש"ח שהרואה חשבון גובה בשנה)?
3. האם אתם בודקים שרואה החשבון לא עשה טעויות (למשל גרם לכך שיצא ששילמתם יותר מס ממה שהיה צריך).